Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.
Για τις ηλεκτρονικές αίθουσες των εκπαιδευτικών του σχολείου στην πλατφόρμα Webex για το σχολικό έτος 2024-2025 πατήστε εδώ.
Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΩΝ
Oσοι άρρενες στρατεύσιμοι κλάσεως 2028 (γεννηθέντες το 2007) επιθυμούν να καταθέσουν ηλεκτρονικά από 2-1-2025 έως 31-3-2025, Δελτίο Απογραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης «gov.gr», είναι απαραίτητο να διαθέτουν Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet.
«ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Ε6»
Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024, ομάδα μαθητών από τα τμήματα ΓΛ2, ΓΛ3, ΓΛ4, ΓΛ5 του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ίμερο και την Μαρώνεια του Ν. Ροδόπης, με συνοδούς καθηγητές τους κα. Αλεξανδρίδου Ανδρεάνα , κο. Ιμάμ Εφένδη Ερκάν, κο. Μασούρα Γεώργιο, κο Οσμάν Σινάν και κα. Σπυροπούλου Σοφία. Η δράση έγινε σε συνεργασία με το Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε6».
Οι μαθητές παρακολούθησαν μια εισαγωγική ενημέρωση στον χώρο του Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας στον Ίμερο, αναφορικά με τα περιπατητικά μονοπάτια και την σημασία τους στην ανάπτυξη ορθής περιβαλλοντικής συμπεριφοράς και στην ανάδειξη των ανεκτίμητων ομορφιών του φυσικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τα ευρωπαϊκά μονοπάτια που περνούν από την χώρα μας και συγκεκριμένα για το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε6, το οποίο ξεκινά από τη σκανδιναβική χερσόνησο, διασχίζει κατακόρυφα την Ευρώπη και καταλήγει στο όρος Σάος της Σαμοθράκης.
![]() |
![]() |
Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος μεταφέρθηκαν στην πλατεία του παραδοσιακού οικισμού της Μαρώνειας, όπου συμμετείχαν σε δραστηριότητες πεδίου με την χρήση πυξίδας, χάρτη και δεξιοτήτων προσανατολισμού (orienteering), με σκοπό να ανακαλύψουν κρυμμένες κάρτες σε διάφορα κτίρια του οικισμού και να λύσουν τους γρίφους που αναγράφονταν.
![]() |
![]() |
Η εμπειρία αυτή υπήρξε για τους μαθητές μας μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φυσική ομορφιά της περιοχής και να συνειδητοποιήσουν την αξία της συνεργασίας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για την φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση της δράσης στους υπεύθυνους του Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας κα. Κυνδελέρου Δάφνη και κο. Ευθυμίου Ευθύμιο, η συμβολή των οποίων ήταν καθοριστική για την επιτυχία της.
Κατόπιν σχετικών αιτημάτων, οι απόφοιτοι ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. μπορούν να συνδέονται στην πλατφόρμα https://streaming.digitalschool.gov.gr/ ώστε να έχουν δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, κάνοντας χρήση του λογαριασμού τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Για την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μας μονάδας έτους αναφοράς 2023-2024 πατήστε εδώ.
Στα πλαίσια της αξιολόγησης και μέσω σχολικών προγραμμάτων εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες οργάνωσαν εθελοντικές δράσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας και σε ευρύτερο τοπικό επίπεδο.
Εθελοντικές δράσεις των μαθητών μας:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στις προσπάθειες μας αυτές. Συγχαρητήρια και πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους!
Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024, στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης, πραγματοποιήθηκαν στον άξονα «Σχέσεις μαθητών-μαθητριών» πολλαπλές δράσεις με θέμα: «Οι τέχνες ως μέσο συνεργασίας, έκφρασης και δημιουργίας». Σε αυτές συμμετείχαν όλα τα τμήματα του Γυμνασίου και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας.
Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν αποφασίστηκε να δημιουργηθούν έργα τέχνης που απεικονίζουν τις ικανότητες και ιδιαίτερες κλίσεις των ατόμων με αναπηρία, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και την οπτική των ανθρώπων για τα άτομα με αναπηρία.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Τα έργα τέχνης αποκάλυψαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και ευαισθητοποίησαν μαθητές και καθηγητές για αυτό το θέμα. Άλλαξαν την οπτική τους για την αναπηρία, κάνοντάς τους όλους πιο ευσυνείδητους και ευαίσθητους. Επιπλέον, οι εργασίες τόνισαν την έλλειψη ίσων ευκαιριών στην καθημερινή ζωή και έκαναν τα άτομα με αναπηρία να επαναξιολογήσουν τη θέση τους στην κοινωνία. Τα έργα τέχνης παρουσίασαν τις ικανότητες και τα ιδιαίτερα ταλέντα των ατόμων με αναπηρία και τη σημασία της κοινωνικής ένταξης και υποστήριξής τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ρόλος της τέχνης και της δημιουργικότητας στη ζωή των ατόμων αυτών έγινε καλύτερα κατανοητός και αποτέλεσε εφαλτήριο ώστε να γίνουν προσπάθειες για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης αυτών των ανθρώπων και την ενεργή συνεισφορά τους στην κοινωνία.
![]() |
![]() |
Ομάδα δράσης: Μουμίν Μουμίν (ΠΕ02), Χατζή Αρήφ Χασάν Σεντάτ (ΠΕ04.01), Τουτουντζή Μουσταφά Δογάν (ΠΕ03), Οσμάνογλου Σινέμ (ΠΕ06), Αλή Χαρούν (ΠΕ04.01), Εμήν Μουζαφέρ (ΠΕ03).