ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ

  • 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg

homepage icon

 

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.

ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Τι είναι το ψηφιακό φροντιστήριο

Οδηγίες σύνδεσης

Πρόγραμμα από Δευτέρα 20/1 έως Παρασκευή 24/1

 

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025

Διενέργεια προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές του Πυροσβεστικού Σώματος, στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας και υγειονομικών εξετάσεων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, έτους 2025.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2025 με ΑΔΑ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2025

ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ 2025

Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2025

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 2025

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2025

Δ.Τ. Αιτηση-Δήλωση 2025

Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2025

NEA

Ειδικά μαθήματα και τρόπος εξέτασης

Δελτίο Τύπου για το Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο

Γνωστοποίηση Υπουργικής Απόφασης για τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (Ε.Β.Ε)

 

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΦΕΚ Β 5567_114223_Δ2_02_10_24__ΥΑ ΕΝ ΔΙΔ_2024_2025

Υπεύθυνη Δήλωση μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας

ΦΕΚ Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων 2024-2025

Αίτηση Δήλωσης ειδικών μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας 2024-2025

 

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΦΕΚ: Καθήκοντα ψυχολόγων 2024-2025

Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο 

 

ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΙ

Οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατεύσιμων γεννημένων το έτος 2007

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Για τις ηλεκτρονικές αίθουσες των εκπαιδευτικών του σχολείου στην πλατφόρμα Webex για το σχολικό έτος 2024-2025 πατήστε εδώ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΩΝ

Oσοι άρρενες στρατεύσιμοι κλάσεως 2028 (γεννηθέντες το 2007) επιθυμούν να καταθέσουν ηλεκτρονικά από 2-1-2025 έως 31-3-2025, Δελτίο Απογραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης «gov.gr», είναι απαραίτητο να διαθέτουν Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet. 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΑΡΩΝΕΙΑ

«ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Ε6»

Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024, ομάδα μαθητών από τα τμήματα ΓΛ2, ΓΛ3, ΓΛ4, ΓΛ5 του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ίμερο και την Μαρώνεια του Ν. Ροδόπης, με συνοδούς καθηγητές τους κα. Αλεξανδρίδου Ανδρεάνα , κο. Ιμάμ Εφένδη Ερκάν, κο. Μασούρα Γεώργιο, κο Οσμάν Σινάν και κα. Σπυροπούλου Σοφία. Η δράση έγινε σε συνεργασία με το Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε6».

Οι μαθητές παρακολούθησαν μια εισαγωγική ενημέρωση στον χώρο του Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας στον Ίμερο, αναφορικά με τα περιπατητικά μονοπάτια και την σημασία τους στην ανάπτυξη ορθής περιβαλλοντικής συμπεριφοράς και στην ανάδειξη των ανεκτίμητων ομορφιών του φυσικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τα ευρωπαϊκά μονοπάτια που περνούν από την χώρα μας και συγκεκριμένα για το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε6, το οποίο ξεκινά από τη σκανδιναβική χερσόνησο, διασχίζει κατακόρυφα την Ευρώπη και καταλήγει στο όρος Σάος της Σαμοθράκης.

1000016166 cut 1000016173

 

Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος μεταφέρθηκαν στην πλατεία του παραδοσιακού οικισμού της Μαρώνειας, όπου συμμετείχαν σε δραστηριότητες πεδίου με την χρήση πυξίδας, χάρτη και δεξιοτήτων προσανατολισμού (orienteering), με σκοπό να ανακαλύψουν κρυμμένες κάρτες σε διάφορα κτίρια του οικισμού και να λύσουν τους γρίφους που αναγράφονταν. 

1000016216 1000016231

Η εμπειρία αυτή υπήρξε για τους μαθητές μας μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φυσική ομορφιά της περιοχής και να συνειδητοποιήσουν την αξία της συνεργασίας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για την φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση της δράσης στους υπεύθυνους του Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας κα. Κυνδελέρου Δάφνη και κο. Ευθυμίου Ευθύμιο, η συμβολή των οποίων ήταν καθοριστική για την επιτυχία της. 

 

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. ΚΑΙ ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.

Κατόπιν σχετικών αιτημάτων, οι απόφοιτοι ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. μπορούν να συνδέονται στην πλατφόρμα https://streaming.digitalschool.gov.gr/ ώστε να έχουν δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, κάνοντας χρήση του λογαριασμού τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2023-2024

Για την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μας μονάδας έτους αναφοράς 2023-2024 πατήστε εδώ.

Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στα πλαίσια της αξιολόγησης και μέσω σχολικών προγραμμάτων εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες οργάνωσαν εθελοντικές δράσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας και σε ευρύτερο τοπικό επίπεδο. 

Εθελοντικές δράσεις των μαθητών μας:

  • Συμμετοχή στο κάλεσμα για εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε η εθελοντική ομάδα αιμοδοσίας «Αγάπη» σε συνεργασία με την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία».
  • Συγκέντρωση μεγάλου χρηματικού ποσού που δόθηκε στον μη κυβερνητικό οργανισμό "Make a wish", με σκοπό τη στήριξη εφήβου που έπασχε από λέμφωμα Hodgkin.
  • Προσφορά κιβωτίων με είδη πρώτης ανάγκης που προμηθευτήκαμε από μεγάλη αποθήκη της πόλης (SU-EM) στην εθελοντική ομάδα «Γυναίκες της Αγάπης», για να δοθούν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
  • Έρευνα μαθητών τμημάτων του Λυκείου για τη σημασία και τις μορφές του εθελοντισμού, γνωριμία με εθελοντικούς συλλόγους και ομάδες της πόλης και παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε μαθητές μικρότερων τάξεων.
5 6
  • Συγκέντρωση χρημάτων για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης και διατροφής για οικογένειες της πόλης που έχουν ανάγκη
  • Συγκέντρωση πλαστικών καπακιών για να δοθούν σε σύλλογο παραπληγικών και κινητικά αναπήρων Ν.Ξάνθης, για να χρησιμοποιηθούν στην αγορά αμαξιδίου.
  • Με αφορμή την  πανελλήνια ημέρα σχολικής φιλοζωίας, έγινε έρευνα και ευαισθητοποίηση για τα αδέσποτα ζώα και οι μαθητές και οι μαθήτριες έκαναν ηλεκτρονικές και έντυπες εργασίες και αφίσες που τοιχοκολλήθηκαν σε εμφανή σημεία του σχολείου.
  • Εθελοντικός καθαρισμός σε περιοχή της πόλης μας (¨Μονοπάτι Ζωής¨) και ακολούθησε φύτευση αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών για τον εξωραϊσμό της περιοχής.
  • Οργάνωση ομιλίας και ενημέρωσης της Γ΄ Λυκείου  για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων και τη σωστή συμπεριφορά μας απέναντι στο περιβάλλον σε αίθουσα του εργατουπαλληλικού κέντρου με προσκεκλημένοι ομιλητές τον κ.Τσάγκα από τον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της Περιφέρειας Α. Μ. Θ. και η κ.Δραγουμάνη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ΜακεδονίαςΘράκης.
1 2
3 4

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στις προσπάθειες μας αυτές. Συγχαρητήρια και πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους!

ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024, στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης, πραγματοποιήθηκαν στον άξονα «Σχέσεις μαθητών-μαθητριών» πολλαπλές δράσεις με θέμα: «Οι τέχνες ως μέσο συνεργασίας, έκφρασης και δημιουργίας». Σε αυτές συμμετείχαν όλα τα τμήματα του Γυμνασίου και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας.

Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν αποφασίστηκε να δημιουργηθούν έργα τέχνης που απεικονίζουν τις ικανότητες και ιδιαίτερες κλίσεις των ατόμων με αναπηρία, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και την οπτική των ανθρώπων για τα άτομα με αναπηρία. 

1 2
2 3

Τα έργα τέχνης αποκάλυψαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και ευαισθητοποίησαν μαθητές και καθηγητές για αυτό το θέμα. Άλλαξαν την οπτική τους για την αναπηρία, κάνοντάς τους όλους πιο ευσυνείδητους και ευαίσθητους. Επιπλέον, οι εργασίες τόνισαν την έλλειψη ίσων ευκαιριών στην καθημερινή ζωή και έκαναν τα άτομα με αναπηρία να επαναξιολογήσουν τη θέση τους στην κοινωνία. Τα έργα τέχνης παρουσίασαν τις ικανότητες και τα ιδιαίτερα ταλέντα των ατόμων με αναπηρία και τη σημασία της κοινωνικής ένταξης και υποστήριξής τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ρόλος της τέχνης και της δημιουργικότητας στη ζωή των ατόμων αυτών έγινε καλύτερα κατανοητός και αποτέλεσε εφαλτήριο ώστε να γίνουν προσπάθειες για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης αυτών των ανθρώπων και την ενεργή συνεισφορά τους στην κοινωνία.

4 5

Ομάδα δράσης: Μουμίν Μουμίν (ΠΕ02), Χατζή Αρήφ Χασάν Σεντάτ (ΠΕ04.01), Τουτουντζή Μουσταφά Δογάν (ΠΕ03), Οσμάνογλου Σινέμ (ΠΕ06), Αλή Χαρούν (ΠΕ04.01), Εμήν Μουζαφέρ (ΠΕ03).

 

Φεβρουάριος 2025
ΚΔΤΤΠΠΣ
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

ministy edu link

 

Didexan link

 

SCH link

 

digitalschool link

 

iep link

 

saferinternet link

 

pegausus link

Copyrıghtst Τεχνική υποστήριξη & επιμέλεια: Σοφία Σπυροπούλου ΠΕ86
© 2025. All Rights Reserved.