ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ

  • 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg

homepage icon

 

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.

ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Τι είναι το ψηφιακό φροντιστήριο

Οδηγίες σύνδεσης

Πρόγραμμα από Δευτέρα 20/1 έως Παρασκευή 24/1

 

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025

Διενέργεια προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές του Πυροσβεστικού Σώματος, στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας και υγειονομικών εξετάσεων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, έτους 2025.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2025 με ΑΔΑ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2025

ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ 2025

Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2025

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 2025

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2025

Δ.Τ. Αιτηση-Δήλωση 2025

Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2025

NEA

Ειδικά μαθήματα και τρόπος εξέτασης

Δελτίο Τύπου για το Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο

Γνωστοποίηση Υπουργικής Απόφασης για τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (Ε.Β.Ε)

 

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΦΕΚ Β 5567_114223_Δ2_02_10_24__ΥΑ ΕΝ ΔΙΔ_2024_2025

Υπεύθυνη Δήλωση μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας

ΦΕΚ Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων 2024-2025

Αίτηση Δήλωσης ειδικών μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας 2024-2025

 

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΦΕΚ: Καθήκοντα ψυχολόγων 2024-2025

Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο 

 

ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΙ

Οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατεύσιμων γεννημένων το έτος 2007

ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2024-2025

Για την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μας μονάδας έτους αναφοράς 2024-2025 πατήστε εδώ.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2024-2025

Απόκτηση Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (password) για την υποβολή Μ.Δ. και Π.Μ.Δ.

Αγαπητοί μαθητές και απόφοιτοι,

Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα έως και Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να υποβάλουν Μηχανογραφικό Δελτίο (Μ.Δ.) ή/και Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ.) πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειο για να δημιουργήσουν τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας (password).

Η διαδικασία αφορά:

  • Μαθητές της Γ’ Λυκείου που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές 2025
  • Μαθητές της Γ’ Λυκείου που δεν συμμετείχαν αλλά θέλουν να υποβάλουν Π.Μ.Δ. για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Δημόσια Ι.Ε.Κ.)
  • Aπόφοιτους με την κατηγορία του 10% που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις χωρίς νέα εξέταση, προκειμένου να υποβάλουν Μηχανογραφικό Δελτίο για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • Η δημιουργία του password γίνεται προσωπικά από τον υποψήφιο, με την επίδειξη ταυτότητας/διαβατηρίου ή δελτίου εξεταζομένου. Σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου προσώπου, απαιτείται εξουσιοδότηση από το gov.gr ή με θεώρηση γνησίου υπογραφής.

Το password είναι αυστηρά προσωπικό και θα χρησιμοποιηθεί για την επεξεργασία και οριστικοποίηση του Μ.Δ. ή Π.Μ.Δ. μέσα στον Ιούλιο.

Όσοι ενδιαφέρονται για εισαγωγή σε Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση του ποσοστού της ειδικής κατηγορίας των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, να προσκομίσουν και το απαραίτητο δικαιολογητικό, αν δεν το έχουν τακτοποιήσει ήδη.

Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025

Δεν σταματάμε να αγαπάμε τον Άνθρωπο ...

Στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού πολίτη και της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και με τη συμβολή μαθητών που συμμετέχουν σε σχολικά προγράμματα, εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες, γονείς και κηδεμόνες, οργάνωσαν εθελοντικές δράσεις που αποσκοπούν στο άνοιγμα της σχολικής μονάδας στην κοινωνία και στην προσφορά στον συνάνθρωπο. Με σύνθημα «Νοιάζομαι ενεργά για την κοινωνία και τον συνάνθρωπό μου» το σχολείο μας προχώρησε στις παρακάτω εθελοντικές δράσεις για τη σχολική χρονιά 2024-2025:

  • Έρευνα μαθητών τμημάτων του Λυκείου για τη σημασία και τις μορφές του εθελοντισμού και γνωριμία με εθελοντικούς συλλόγους και ομάδες της πόλης.
  • Συμμετοχή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων-κηδεμόνων στο διπλό κάλεσμα για εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε η εθελοντική ομάδα αιμοδοσίας «Αγάπη» σε συνεργασία με την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία», τον Νοέμβριο και τον Απρίλιο της σχολικής χρονιάς 2024-2025.
  • Συμμετοχή στην διαδικτυακή ενημέρωση από το φιλανθρωπικό – εθελοντικό Οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και συγκέντρωση μεγάλου χρηματικού ποσού που δόθηκε, με σκοπό τη στήριξη δύο παιδιών που πάσχουν από δυσίατη ασθένεια. Συμμετοχή σε διαγωνισμό που διενέργησε ο οργανισμός με σκοπό την μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού.
  • Προσφορά χρημάτων και κιβωτίων με είδη πρώτης ανάγκης από μαθητές της Β΄ Λυκείου και από εκπαιδευτικούς, στην εθελοντική ομάδα κοινωνικής Αλληλεγγύης της πόλης μας, Ξάνθης, «ΟΚΑΞ», για την υποστήριξη του έργου τους και τη διανομή τροφίμων και προϊόντων βασικής ανάγκης σε άπορες οικογένειες της πόλης.
  • Προσφορά κιβωτίων με είδη πρώτης ανάγκης στην εθελοντική ομάδα «Γυναίκες της Αγάπης», για να μοιραστούν σε 100 οικογένειες που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και που ωφελούνται από τη συγκεκριμένη φιλανθρωπική επιτροπή..
  • Συγκέντρωση χρημάτων για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης και διατροφής για οικογένειες της πόλης που έχουν ανάγκη και διανομή κιβωτίων από εκπαιδευτικούς και μαθητές
  • Συγκέντρωση για 3η συνεχόμενη χρονιά πλαστικών καπακιών για να δοθούν σε σύλλογο παραπληγικών και κινητικά αναπήρων Ν. Ξάνθης, για να χρησιμοποιηθούν στην αγορά αμαξιδίου. Συνεργασία με δημοτικό της πόλης μας για την από κοινού συλλογή πλαστικών και αλουμινίων, τα οποία τοποθετήσαμε σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους της πόλης.
  • Με αφορμή την  πανελλήνια ημέρα σχολικής φιλοζωίας, μαθητές και μαθήτριες παρακολούθησαν ταινία και ενημερώθηκαν, έγινε έρευνα και ευαισθητοποίηση για τα αδέσποτα ζώα και έκαναν ηλεκτρονικές και έντυπες εργασίες και αφίσες που τοιχοκολλήθηκαν στις τάξεις.
  • Εθελοντικός καθαρισμός σε περιοχή της πόλης μας (Μονοπάτι Ζωής) και φύτευση αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών για τον εξωραϊσμό της περιοχής.
  • Ευαισθητοποίηση των τμημάτων της Γ΄ Γυμνασίου μέσα από το μάθημα του Κ.Π.Α. σχετικά με την φτώχεια και την ανάγκη στήριξης ομάδων που είναι ευάλωτες. Ανάλογε δράσεις έγιναν στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας Έκθεση έργων μαθητών, ανοιχτή στο κοινό, παράλληλα με τις γιορτές της νεολαίας στην αυλή της σχολικής μονάδας με εικαστικές δημιουργίες και αφίσες που αφορούν την φτώχεια και εθελοντικές δράσεις για την εντιμετώπισή της.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΕΣ

Οι Αιτήσεις Προεγγραφής για φοίτηση στην Α' Τάξη του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης θα γίνονται από τις 10 έως και τις 20 Ιουνίου και από 8.30 το πρωί μέχρι 13.30 το μεσημέρι. Ο γονέας-κηδεμόνας με την Αστυνομική του Ταυτότητα θα συμπληρώνει μόνο το έντυπο της Αίτησης.
Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή του μαθητή/τριας και προκειμένου να ακολουθήσουν οι μετεγγραφές το Σεπτέμβριο, πρέπει να μεταβούν άμεσα οι γονείς-κηδεμόνες στα Γυμνάσια όπου θα βρίσκονται οι Απολυτήριοι Τίτλοι των Δημοτικών, σύμφωνα με την γεωγραφική κατανομή.

Τα Απαραίτητα Δικαιολογητικά θα κατατεθούν στο Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, το Σεπτέμβριο.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
1. Υπεύθυνη Δήλωση για την κηδεμονία και τους τρόπους
επικοινωνίας και των δύο γονέων.
2. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας ενός από τους γονείς.
3. Δύο φωτογραφίες.
4. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας-Φύλλο Ιατρικής
Εξέτασης Μαθητή/τριας.

Ξάνθη, 02/06/2025

Από τη Διεύθυνση

ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ

Στο πλαίσιο της δράσης «Παιδική και Εφηβική Παχυσαρκία», πραγματοποιήθηκαν ποικίλες εκπαιδευτικές και βιωματικές δραστηριότητες με τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου διεξήγαγαν ερωτηματολόγια με τους μαθητές, ενώ διανεμήθηκε σχετικό ενημερωτικό υλικό στις οικογένειες. Η εκπαιδευτική κοινότητα συμμετείχε ενεργά και σε εθελοντική αιμοδοσία, αναδεικνύοντας το πνεύμα προσφοράς. Επιπλέον, οι μαθητές επισκέφθηκαν το Μουσείο Ανθρώπινου Σώματος στη Θεσσαλονίκη, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις μέσα από μια βιωματική εμπειρία. Ιδιαίτερη στιγμή της δράσης αποτέλεσε η βιωματική παρέμβαση με τίτλο «Παχυσαρκία και εικόνα του σώματος», από την ψυχολόγο του σχολείου μας, κα Τόμκου Βίκυ.

ΦΩΤΟ

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη διατροφολόγο κα Αλή Ογλού Μπιννούρ για την παρουσίασή της και τη συζήτηση με τους μαθητές μας στο χώρο του σχολείου, γύρω από τη σωστή διατροφή και τη σημασία της υγείας.

Οι εκπαιδευτικοί της δράσης: Αμέτ Ογλού Νουρή, Γκλέζου Αθανασία, Καραχότζα Μετήν, Μπαντάκ Σεμπαχεδίν, Χότσκα Μετήν, Χουσεϊν Αλή Ερχάν

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

Στα πλαίσια αξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας και συγκεκριμένα στον άξονα «Σχέσεις μαθητών/τριών» με θέμα τα παραδοσιακά παιχνίδια που τείνουν να ξεχαστούν, έγινε η αναπαράσταση των παιχνιδιών αυτών, σύμφωνα με το ενδιαφέρον των μαθητών.

ΦΩΤΟ1

ΦΩΤΟ2

Επίσης οι μαθητές του σχολείου μας ζωγράφισαν τα παιχνίδια που τους τράβηξαν περισσότερο την προσοχή και έγινε και μια έκθεση ζωγραφικής στο προαύλιο χώρο του γραφείου των καθηγητών. 

ΦΩΤΟ3

ΦΩΤΟ4

ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2024-2025

Στις 22-25 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Ξάνθης στο πλαίσιο των «Γιορτών Νεολαίας του Δήμου Ξάνθης» εικαστική έκθεση με θέμα «Έρευνα και δράση μέσα από το “Επιχειρείν” και “Περιβάλλον”, το οποίο θέμα αποτελεί και το αποτέλεσμα του ομώνυμου σχεδίου δράσης του Άξονα 1 (Διδασκαλία – Μάθηση – Αξιολόγηση) στο πλέγμα της εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Εκτέθηκαν εικαστικές δημιουργίες των μαθητριών και των μαθητών από οριγκάμι, κολάζ, ζωγραφιές, κατασκευές με χαρτί, ξύλο, ύφασμα, ηλεκτρικές κατασκευές, εμπνευσμένες από την παραγωγική διαδικασία και τα διάφορα στάδιά της, καθώς και την αποτύπωση της κλιματικής αλλαγής στο περιβάλλον μέσα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειες.

final

Στην έκθεση συμμετείχαν οι μαθήτριες και οι μαθητές του Μειονοτικού Γυμνασίου Ξάνθης όλων των τάξεων, υπό την καθοδήγηση της Υπεύθυνης Ομάδας Εκπαδευτικών: 1) τον κ. Κωνσταντίνο Ζωγραφόπουλο ως συντονιστή της ομάδας αυτής, 2) την κ. Νεμπιέ Χασάνογλου, Εικαστικό, που είχε την ευθύνη να στηθεί η εικαστική έκθεση, 3), τον κ. Μουσταφά Χατζή, 4) τον κ. Ιρφάν Μπαϊράμ, 5) την κ. Αϊσέ Σαλήμ, 6) την κ. Σεβήμ Καδή και 7) την κ. Μαρία Θεμελή.

Το σχολείο μας Ενεργεί, Δημιουργεί, Συμμετέχει

Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025, πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, στον άξονα «Σχέσεις μαθητών – μαθητριών», δράσεις με θέμα τα συναισθήματα στην εφηβεία, την ενσυναίσθηση και τη συμπερίληψη. Σ΄αυτές συμμετείχαν τμήματα της Β΄ και Γ΄ Λυκείου.

Συγκεκριμένα, οι συναντήσεις - παρεμβάσεις με τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης «ΕΚΦΡΑΣΗ» Ξάνθης, είχαν επίκεντρο την αναγνώριση και αποδοχή της διαφορετικότητας και τις σχέσεις στην εφηβεία. Οι δραστηριότητες είχαν βιωματικό χαρακτήρα, ενώ συνοδεύονταν από δημιουργικό διάλογο και αναστοχασμό.

ΦΩΤΟ1

Σημαντική στιγμή αποτέλεσε η συμμετοχή μαθητριών της Β΄ Λυκείου σε διαγωνισμό του ΕΕΕΕΚ Γενισέας με θέμα την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία στα μουσεία. Δημιουργώντας μακέτα αποτύπωσαν τις ιδέες τους, δείχνοντας ευαισθησία και ενσυναίσθηση.

Μάλιστα, αντιπροσωπεία 30 μαθητών του σχολείου μας, συμμετείχε στις 4/12/2024, στις δράσεις του ΕΕΕΕΚ Γενισέας για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας ατόμων με αναπηρία, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης. Εκεί ήρθαν σε επαφή με μαθητές του ειδικού σχολείου, γνωρίστηκαν και έλαβαν μέρος όλοι μαζί σε παιχνίδια και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

ΦΩΤΟ2 1

ΦΩΤΟ2 2

Κατά την περίοδο Δεκεμβρίου 2024 – Απριλίου 2025, η ψυχολόγος του σχολείου συντόνισε ομαδικές συναντήσεις στα τμήματα, με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών. Έτσι, με την καθοδήγησή της οργανώθηκαν κύκλοι συζητήσεων, ενώ τα παιδιά εκφράστηκαν και με ζωγραφικές δημιουργίες όπου αναδύθηκαν βαθύτερα συναισθήματα.

ΦΩΤΟ3

Με μεγάλη προθυμία συμμετείχαν και στις παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 3/4/2025, από την κοινωνική λειτουργό του Κ.Υ. Ξάνθης, με αντικείμενο τη διαχείριση του άγχους στις συναναστροφές με τους άλλους και το διαφορετικό.

ΦΩΤΟ4

Ξεχωριστή εμπειρία υπήρξε η συμμετοχή τους στον διαγωνισμό του MakeAWish, ζωγραφίζοντας το Αστέρι του οργανισμού και γράφοντας δοκίμιο για τη λειτουργία και την προσφορά του. 

Έπαινος 902 ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ

Τα αποτελέσματα των δράσεων ήταν εξαιρετικά. Μέσα από τις παρεμβάσεις, παρατηρήθηκε αισθητή βελτίωση στην επικοινωνία μεταξύ των μαθητών. Τα παιδιά έδειξαν μεγαλύτερη διάθεση να εκφραστούν, να ακούσουν τις απόψεις των συμμαθητών τους και να επιλύσουν διαφωνίες με σεβασμό και ψυχραιμία.

Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε στους ειδικούς επιστήμονες για την πολύτιμη βοήθειά τους στην υλοποίηση των δράσεων, το στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης «ΕΚΦΡΑΣΗ» Ξάνθης κ. Μαμούτ Ιρφάν, την ψυχολόγο του σχολείου κα. Τόμκου Βασιλική και την κοινωνική λειτουργό του Κ.Υ. Ξάνθης κα. Ψεμματάκη Παγώνα.

Η ομάδα των εκπαιδευτικών:Ανυφαντή Μαρία, Κίτσου Ελένη, Εμίν ογλού Εμπρού, Ιμπράμ Φεριντέ, Οσμάν Σινάν, Τικμέ Σουλεϊμάν ογλου Σουλεϊμάν

Ιούνιος 2025
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

ministy edu link

 

Didexan link

 

SCH link

 

digitalschool link

 

iep link

 

saferinternet link

 

pegausus link

Copyrıghtst Τεχνική υποστήριξη & επιμέλεια: Σοφία Σπυροπούλου ΠΕ86
© 2025. All Rights Reserved.