ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ

  • 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg

homepage icon

 

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.

Σύμβαση Πολυήμερης Εκπαιδευτικής Εκδρομής στην Κρήτη και Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης του Τουριστικού Γραφείου

 

Πρακτικό Αξιολόγησης Προσφορών Πολυήμερης Εκπαιδευτικής Εκδρομής στην Κρήτη

 

Προκήρυξη Πολυήμερης Εκπαιδευτικής Εκδρομής της Γ' Λυκείου στην Κρήτη

 

Πρακτικό Αξιολόγησης Προσφορών Εκπαιδευτικής Επίσκεψης Ν. Καρβάλης

 

Σύμβαση Εκπαιδευτικής Εκδρομής Βόλου της Β' Λυκείου

 

Σύμβαση Εκπαιδευτικής Εκδρομής Ιταλίας της Γ' Λυκείου

 

Σύμβαση Εκπαιδευτικής Εκδρομής Αθήνας της Α' Λυκείου

 

Ο αριθμός εισακτέων ανά Τμήμα και ΑΕΙ

 

Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2019

 

Συνάντηση των μαθητών του σχολείου με τον ποιητή Κυριάκο Συφιλτζόγλου 

 

Σχέδιο υλοποίησης θεματικής εβδομάδας 2018-2019 "Δημοκρατική συνύπαρξη και ανθρώπινα δικαιώματα"

 

Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος προγραμματισμένης εκδρομής στις 17/04/2019 στη Θεσσαλονίκη

 

Πρακτικό επιλογής ταξιδιωτικού γραφείου για την πολυήμερη εκδρομή στην Ιταλία από 12/03/19 ως και 18/03/19

 

Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος πολυήμερης εκδρομής στην Ιταλία

 

Προκήρυξη εκλογών σχολικής εφορείας Μειονοτικού Γυμνασίου- Λυκείου Ξάνθης

 

Συλλογή τροφίμων για την Ομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ξάνθης

 

Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην Υποστήριξη Πιστοποίησης μαθητών Γ΄ τάξης Γυμνασίου για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής ΚΠπ, σχολικό έτος 2018-2019

 

Η εγκύκλιος για τις Πανελλαδικε?ς Εξετα?σεις ΓΕΛ 2019 σχετικα? με τα εξεταζο?μενα μαθη?ματα σε πανελλαδικο? επι?πεδο

 

Πρόγραμμα επαναληπτικών εξετάσεων Γυμνασίου (Ιουνίου 2017)  

 

Πρόγραμμα επαναληπτικών εξετάσεων Λυκείου (Ιουνίου 2017) 

  

Πρακτικό αξιολόγησης προσφορών ημερήσιας εκπαιδευτικής εκδρομής στη Θάσο

 

Πρακτικό αξιολόγησης προσφορών ημερήσιας εκπαιδευτικής εκδρομής στη Θεσσαλονίκη

 

Πρακτικό αξιολόγησης προσφορών πολυήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής στην Αθήνα

 

Εξεταστέα Ύλη πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων 2016-2017

 

Πρόγραμμα προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων περιόδου Μαϊου- Ιουνίου 2016

 

To νέο σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α' ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ANAKINVSI 2024

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ» ΚΑΙ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ» ΕΤΟΥΣ 2024

Τα Εξεταστικά Κέντρα μουσικών μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» έτους 2024 είναι ΕΔΩ! και το Δελτίο Τύπου είναι ΕΔΩ!

 

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024

Τα Εξεταστικά Κέντρα Ειδικών Μαθημάτων και η κατανομή υποψηφίων έτους 2024 είναι ΕΔΩ! Το Δελτίο Τύπου είναι ΕΔΩ!

Τα Εξεταστικά Κέντρα Ειδικών Μαθημάτων (ελεύθερο σχέδιο και ξένες γλώσσες) είναι ΕΔΩ!

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΕΦΑΑ 2024

Οι οδηγίες και το Πρόγραμμα Εξετάσεων των Υποψηφίων για τα ΤΑΦΑΑ 2024 είναι ΕΔΩ!

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ

Τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, η ομάδα του πολιτιστικού προγράμματος της Β΄Λυκείου, «Ταξίδι στις μνήμες του τόπου μου», πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στα Άβδηρα. Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η κα. Ανυφαντή Μαρία και συνοδός καθηγήτρια ήταν η κα. Κίτσου Ελένη. Η δράση έγινε σε συνεργασία με το ΚΠΕ Βιστωνίδας στο πλαίσιο του προγράμματος «Ο κόσμος των Αρχαίων Αβδήρων».

Οι μαθητές/-τριες γνώρισαν τον πολιτισμό των αρχαίων Αβδήρων (μυθολογία, ιστορική διαδρομή, τέχνη) και διερεύνησαν την σχέση του φυσικού περιβάλλοντος με την εξέλιξη της αρχαίας πόλης. Το πρώτο μέρος του προγράμματος υλοποιήθηκε στο Μουσείο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρισμένοι σε ομάδες, παρουσίασαν τα αρχαιολογικά ευρήματα μέσα από δραματοποιημένες ιστορίες και τα συνέδεσαν με την εποχή μας.                                                                            

Στη συνέχεια, περιηγήθηκαν στα Άβδηρα και επισκέφθηκαν το πανέμορφο Αρχοντικό Παμουκτσόγλου, έμαθαν την ιστορία του και άκουσαν τους θρύλους που το συνοδεύουν.

 

1 2
3 4

Ακολούθησε επίσκεψη στον Αρχαιολογικό Χώρο όπου οι μαθητές υποδυόμενοι ρόλους αρχαιολόγων, εργατών και συντηρητών, υλοποίησαν προσομοίωση αρχαιολογικής ανασκαφής και συντήρησης αγγείου.

Τέλος, ανηφόρισαν στο Πολύστυλον, παρατήρησαν την οχύρωση που είναι θεμελιωμένη άλλοτε πάνω σε τμήματα του αρχαίου τείχους και άλλοτε πάνω σε βράχο, θαύμασαν το αρχαίο λιμάνι και μαγεύτηκαν από το ειδυλλιακό τοπίο με την σπάνια φυσική ομορφιά. 

5 6
7 8

9

Ήταν μια υπέροχη βιωματική εμπειρία και εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στους υπεύθυνους του ΚΠΕ Βιστωνίδας, κα. Δαμιανάκη Ευαγγελία και κο. Κουρτέση Δήμο, η συμβολή των οποίων ήταν καθοριστική για την επιτυχία της εκπαιδευτικής δράσης.

ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Tο δελτίο τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 είναι ΕΔΩ και το ενημερωτικό ΕΔΩ.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

Την Πέμπτη, 4 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκαν δράσεις στο σχολείο μας, στα πλαίσια της πανελλήνιας ημέρας σχολικής φιλοζωίας και έλαβε μέρος το μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού δυναμικού της σχολικής μονάδας.

Συγκεκριμένα, τμήματα της Γ΄ Λυκείου, στα πλαίσια δράσης εθελοντισμού, παρουσίασαν σε άλλα τμήματα τα αποτελέσματα έρευνας που έκαναν για τα αδέσποτα ζώα στην Ξάνθη και όχι μόνο και τις εθελοντικές ομάδες προστασίας των ζώων που φιλοξενούνται στην πόλη. Επιπλέον, συγκροτήθηκαν ομάδες με μαθητές του Λυκείου οι οποίες έκαναν έρευνα και έφτιαξαν παρουσιάσεις ηλεκτρονικής μορφής με αντικείμενα τη σχέση ανθρώπων και ζώων, την αξία αυτή της σχέσης, τα είδη ζώων υπό εξαφάνιση, τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ζωικό βασίλειο και τους πιθανούς τρόπους προστασίας του. Στην προσπάθειά τους αυτή χρησιμοποιήθηκε υλικό από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία.

παρουσίαση των εργασιών τους παρουσίαση εργασιών 2

 

Μαθητές της Β’ Γυμνασίου επικεντρώθηκαν στην φροντίδα των αδέσποτων ζώων της περιοχής γύρω από την σχολική μονάδα και τάισαν αδέσποτα ζωάκια που βρίσκονταν στον εξωτερικό χώρο του παραρτήματος του σχολείου. Ένα τμήμα της Β’ Γυμνασίου συμμετείχε σε ομαδικά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου σχετικά με τα ζώα, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών για την φροντίδα και την προστασία των ζώων. Ακολούθησε δραματοποίηση σύντομων ιστοριών με ζώα από τους μαθητές.

παιχνίδι μέσα στην τάξη παιχνίδι μέσα στην τάξη 2
DOG

 

Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου παρακολούθησαν βίντεο από εκπαιδευτική τηλεόραση και εγκεκριμένες ταινίες με πρωταγωνιστή τον πιο πιστό φίλο του ανθρώπου, τον σκύλο και ακολούθησε συζήτηση για την προστασία των ζώων. Έγγραψαν άρθρα και εκθέσεις για τα ζώα και τις σχέσεις τους με τους ανθρώπους και αφηγήθηκαν προσωπικές ιστορίες που αφορούν τα ζώα και τη σχέση που ανέπτυξαν με αυτά, ενώ έδειξαν και φωτογραφίες από τα δικά τους ζώα.

CLASS1

 

Δημιουργήθηκε ένας ψηφιακός διαδικτυακός πίνακας ανακοινώσεων με όνομα, με χρήση του εργαλείου ψηφιακής αφήγησης Padlet και όνομα "Το ζωάκι μου" όπου μαθητές κα μαθήτριες από όλα τα τμήματα του σχολείου ανέβασαν φωτογραφίες από ζώα δικά τους και της γειτονιάς και στη συνέχεια ψήφισαν την φωτογραφία που τους άρεσε περισσότερο. Έπαινοι και συμβολικά δωράκια αγορασμένα από φιλοζωικό σύλλογο της πόλης θα δοθούν στις καλύτερες από αυτές τις φωτογραφίες. Για τον διαδικτυακό πίνακα ανακοινώσεων "Το ζωάκι μου" πατήστε εδώ.

Τέλος, μαθητές και μαθήτριες τμήματος της Α΄ Γυμνασίου συμμετείχαν σε ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες – δημιουργίες που αφορούσαν την ενσυναίσθηση και τη δραματοποίηση ρόλων. Τα παιδιά μπήκαν στη θέση των ζώων και μίλησαν μέσα από εικόνες και σκίτσα, εμπνευσμένα από την Διεθνή Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων που συντάχθηκε το 1978. Ακολούθησε συζήτηση και προβληματισμός. Οι δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν σε χώρο του σχολείου.

COMIC1 COMIC2

ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Κατά το τρέχον σχολικό έτος πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης, πολλαπλές δράσεις στον άξονα «Σχέσεις μαθητών-μαθητριών» με θέμα: «Βήματα στην ψυχική έκφραση και ισορροπία». Σ΄αυτή συμμετείχαν πέντε τμήματα του Λυκείου, με τη συνεργασία και τη συνδρομή των στελεχών του Κέντρου Πρόληψης Ξάνθης «ΕΚΦΡΑΣΗ» καθώς και της σχολικής ψυχολόγου.

Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, τα παιδιά ενημερώθηκαν για θέματα εφηβείας, έκφρασης των συναισθημάτων και διαχείρισης του άγχους.

 

1 2
3

  

Σκοπός της δράσης ήταν να υποστηριχθούν οι έφηβοι στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, προκειμένου να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ενεργοποιήθηκαν, διατύπωσαν προβληματισμούς κι ερωτήματα, συζήτησαν κι εκφράστηκαν δημιουργικά..

 

4 5
6

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες εκδήλωσαν τον ενθουσιασμό τους για τις δραστηριότητες, καθώς και τη μεγάλη τους επιθυμία για την ανάπτυξη στο μέλλον, κι άλλων δράσεων που αφορούν την εφηβεία, αφού είναι η ηλικία που κατακλύζεται από πλήθος αντιφατικών και ιδιαίτερα έντονων συναισθημάτων.

Ευχαριστούμε θερμά τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης Ξάνθης «ΕΚΦΡΑΣΗ»  και τη σχολική ψυχολόγο που με την επιστημονική τους καθοδήγηση και ενίσχυση, συνέβαλαν καταλυτικά στην επιτυχή ολοκλήρωση της δράσης.

Η υπεύθυνη ομάδα των καθηγητών/τριών που υποστήριξε τη δράση Μαρία Ανυφαντή (ΠΕ02), Ελένη Κίτσου (ΠΕ02), Ιμπράμ Φεριντέ (ΠΕ04.01), Εμίν ογλού Εμπρού (ΠΕ04.04), Τικμέ Σουλεϊμάνογλου Σουλεϊμάν (ΠΕ02), Οσμάν Σινάν (ΠΕ03).

Μαϊος 2024
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

ministy edu link

 

Didexan link

 

SCH link

 

digitalschool link

 

iep link

 

saferinternet link

 

pegausus link

Copyrıghtst Τεχνική υποστήριξη & επιμέλεια: Σοφία Σπυροπούλου ΠΕ86
© 2024. All Rights Reserved.