Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΩΝ
Oσοι άρρενες στρατεύσιμοι κλάσεως 2028 (γεννηθέντες το 2007) επιθυμούν να καταθέσουν ηλεκτρονικά από 2-1-2025 έως 31-3-2025, Δελτίο Απογραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης «gov.gr», είναι απαραίτητο να διαθέτουν Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet.
«ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Ε6»
Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024, ομάδα μαθητών από τα τμήματα ΓΛ2, ΓΛ3, ΓΛ4, ΓΛ5 του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ίμερο και την Μαρώνεια του Ν. Ροδόπης, με συνοδούς καθηγητές τους κα. Αλεξανδρίδου Ανδρεάνα , κο. Ιμάμ Εφένδη Ερκάν, κο. Μασούρα Γεώργιο, κο Οσμάν Σινάν και κα. Σπυροπούλου Σοφία. Η δράση έγινε σε συνεργασία με το Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε6».
Οι μαθητές παρακολούθησαν μια εισαγωγική ενημέρωση στον χώρο του Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας στον Ίμερο, αναφορικά με τα περιπατητικά μονοπάτια και την σημασία τους στην ανάπτυξη ορθής περιβαλλοντικής συμπεριφοράς και στην ανάδειξη των ανεκτίμητων ομορφιών του φυσικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τα ευρωπαϊκά μονοπάτια που περνούν από την χώρα μας και συγκεκριμένα για το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε6, το οποίο ξεκινά από τη σκανδιναβική χερσόνησο, διασχίζει κατακόρυφα την Ευρώπη και καταλήγει στο όρος Σάος της Σαμοθράκης.
Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος μεταφέρθηκαν στην πλατεία του παραδοσιακού οικισμού της Μαρώνειας, όπου συμμετείχαν σε δραστηριότητες πεδίου με την χρήση πυξίδας, χάρτη και δεξιοτήτων προσανατολισμού (orienteering), με σκοπό να ανακαλύψουν κρυμμένες κάρτες σε διάφορα κτίρια του οικισμού και να λύσουν τους γρίφους που αναγράφονταν.
Η εμπειρία αυτή υπήρξε για τους μαθητές μας μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φυσική ομορφιά της περιοχής και να συνειδητοποιήσουν την αξία της συνεργασίας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για την φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση της δράσης στους υπεύθυνους του Κ.Ε.ΠΕ.Α Μαρώνειας κα. Κυνδελέρου Δάφνη και κο. Ευθυμίου Ευθύμιο, η συμβολή των οποίων ήταν καθοριστική για την επιτυχία της.
Κατόπιν σχετικών αιτημάτων, οι απόφοιτοι ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. μπορούν να συνδέονται στην πλατφόρμα https://streaming.digitalschool.gov.gr/ ώστε να έχουν δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, κάνοντας χρήση του λογαριασμού τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Για την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μας μονάδας έτους αναφοράς 2023-2024 πατήστε εδώ.
Στα πλαίσια της αξιολόγησης και μέσω σχολικών προγραμμάτων εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες οργάνωσαν εθελοντικές δράσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας και σε ευρύτερο τοπικό επίπεδο.
Εθελοντικές δράσεις των μαθητών μας:
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στις προσπάθειες μας αυτές. Συγχαρητήρια και πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους!
Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024, στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης, πραγματοποιήθηκαν στον άξονα «Σχέσεις μαθητών-μαθητριών» πολλαπλές δράσεις με θέμα: «Οι τέχνες ως μέσο συνεργασίας, έκφρασης και δημιουργίας». Σε αυτές συμμετείχαν όλα τα τμήματα του Γυμνασίου και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας.
Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν αποφασίστηκε να δημιουργηθούν έργα τέχνης που απεικονίζουν τις ικανότητες και ιδιαίτερες κλίσεις των ατόμων με αναπηρία, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και την οπτική των ανθρώπων για τα άτομα με αναπηρία.
Τα έργα τέχνης αποκάλυψαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και ευαισθητοποίησαν μαθητές και καθηγητές για αυτό το θέμα. Άλλαξαν την οπτική τους για την αναπηρία, κάνοντάς τους όλους πιο ευσυνείδητους και ευαίσθητους. Επιπλέον, οι εργασίες τόνισαν την έλλειψη ίσων ευκαιριών στην καθημερινή ζωή και έκαναν τα άτομα με αναπηρία να επαναξιολογήσουν τη θέση τους στην κοινωνία. Τα έργα τέχνης παρουσίασαν τις ικανότητες και τα ιδιαίτερα ταλέντα των ατόμων με αναπηρία και τη σημασία της κοινωνικής ένταξης και υποστήριξής τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ρόλος της τέχνης και της δημιουργικότητας στη ζωή των ατόμων αυτών έγινε καλύτερα κατανοητός και αποτέλεσε εφαλτήριο ώστε να γίνουν προσπάθειες για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης αυτών των ανθρώπων και την ενεργή συνεισφορά τους στην κοινωνία.
Ομάδα δράσης: Μουμίν Μουμίν (ΠΕ02), Χατζή Αρήφ Χασάν Σεντάτ (ΠΕ04.01), Τουτουντζή Μουσταφά Δογάν (ΠΕ03), Οσμάνογλου Σινέμ (ΠΕ06), Αλή Χαρούν (ΠΕ04.01), Εμήν Μουζαφέρ (ΠΕ03).
Στο Μεινοτικό Γυμνάσιο- Λύκειο Ξάνθης κατά το σχολικό έτος 2023-24 και στα πλαίσια της Αξιόλογησης της Σχολικής Μονάδας στον άξονα Σχολείο - Οικογένεια, η ομάδα πραγματοποίησε τις εξής δράσεις με θέμα « Για καλύτερη ζωή: όχι στο κάπνισμα, όχι στους εθισμούς» : έρευνα σε μαθητές και γονείς με ερωτηματολόγια μέσω διαδικτύου, διαδικτυακή ενημέρωση- επιμόρφωση από μέλος του Κέντρου Πρόληψης «ΕΚΦΡΑΣΗ», δράση στην τάξη ( ΒΛ1) του σχολείου μας από μέλος της «ΕΚΦΡΑΣΗΣ» , πραγματοποίηση εκδρομής στο Μονοπάτι της Ζωής με συμμετοχή μαθητών από τα τρία τμήματα της Β Λυκείου του σχολείου μας. Όλες οι δράσεις είχαν στόχο να αφυπνίσουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για τη σοβαρότητα των εθισμών και των αρνητικών συνεπειών τους στην καθημερινή ζωή των ατόμων και στον κοινωνικό τους περίγυρο, να τους ενημερώσουν σε βάθος και ουσιαστικά και να παρακινήσουν τους εφήβους σε πιο υγιείς επιλογές στη ζωή τους.
Ομάδα δράσης: Παπαδοπούλου Ανδρομάχη, Αχμετ Ογλού Νουρή, Καραχότζα Μετήν, Μπαϊράμ Ιρφάν, Μπαντάκ Σεμπαχεδήν, Χουσεϊν Αλή Ερχάν, Χότσκα Μετήν