ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ

  • 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg

homepage icon

 

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.

ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Τι είναι το ψηφιακό φροντιστήριο

Οδηγίες σύνδεσης

Πρόγραμμα από Δευτέρα 16/12 έως Παρασκευή 20/12

 

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025

Διενέργεια προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές του Πυροσβεστικού Σώματος, στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας και υγειονομικών εξετάσεων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, έτους 2025.

NEA

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2025 με ΑΔΑ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2025

ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ 2025

Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2025

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 2025

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2025

Δ.Τ. Αιτηση-Δήλωση 2025

Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2025

 

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΦΕΚ Β 5567_114223_Δ2_02_10_24__ΥΑ ΕΝ ΔΙΔ_2024_2025

Υπεύθυνη Δήλωση μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας

ΦΕΚ Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων 2024-2025

Αίτηση Δήλωσης ειδικών μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας 2024-2025

 

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΦΕΚ: Καθήκοντα ψυχολόγων 2024-2025

Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο 

 

ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΙ

Οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατεύσιμων γεννημένων το έτος 2007

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

                                  ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ
                                                                                                       Τηλ. 2105212000 www.eody.gov.gr                                                                                  11 Μαρτίου 2020
              Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα.
                                                                                                                                                                             

  •  Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
  •  Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
  •  Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
  •  Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
  •  Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
  •  Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
  •  Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
  •  Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
  •  Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
  •  Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
  •  Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.

Βιβλιογραφία
Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/guidance-ihe-response.html
ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το σχολείο μας πρόκειται να προσλάβει έναν καθηγητή Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) για το σχολικό έτος 2019-2020. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίσουν το βιογραφικό τους στη Διεύθυνση του σχολείου μέχρι την Παρασκευή 15/11/2019 και ώρα 12:00. Ώρες προσέλευσης (09:00-14:00)

 

 

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το σχολείο προτίθεται να προσλάβει δύο εκπαιδευτικούς, έναν καθηγητή Αγγλικών ΠΕ06 και έναν καθηγητή Οικιακής Οικονομίας ΠΕ15.  Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίσουν το βιογραφικό τους μέχρι και την Παρασκευή 20/9/2019 στη Διεύθυνση του σχολείου. (Ώρες προσέλευσης 09:00-14:00 καθημερινά)

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το σχολείο προτίθεται να προσλάβει δύο εκπαιδευτικούς, έναν Φυσικό ΠΕ04.01 και έναν Χημικό ΠΕ04.02.  Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίσουν το βιογραφικό τους από την Παρασκευή 13/9/2019 μέχρι και την Παρασκευή 20/9/2019 στη Διεύθυνση του σχολείου. (Ώρες προσέλευσης 09:00-14:00 καθημερινά)

 

 

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

 

Την Πέμπτη, στις 23 Μαρτίου 2019, έπειτα από πρόσκληση της διεύθυνσης του σχολείου μας , μια ομάδα από 60 μαθητές της Γ΄ γυμνασίου του σχολείου μας υποδέχθηκαν μαθητές του 4ου και 5ου γυμνασίου Νεάπολης της Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια του προγράμματος σχολικής διαμεσολάβησης παιδαγωγικές ομάδες των δύο σχολείων παρουσίασαν στους μαθητές και καθηγητές μας ένα σύντομο θεατρικό και μουσική παράσταση για τη διαφορετικότητα και το σχολικό εκφοβισμό. Μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι , συνειδητοποιήσαμε όλοι για μία ακόμη φορά, τη σημασία τη σχολικής διαμεσολάβησης και την αξία της σύμπραξης και αλληλοβοήθειας.

Οι μαθητές του Μειονοτικού Γυμνασίου - Λυκείου Ξάνθης με τη συνδρομή του καθηγητή της μουσικής ερμήνευσαν τραγούδια σε δύο γλώσσες (Ελληνικά και Τουρκικά) που αναφέρονταν στη διαφορετικότητα και την αποδοχή των άλλων, και προέτρεψαν μαθητές των φιλοξενούμενων γυμνασίων να τραγουδήσουν μαζί. Στη συνέχεια ακολούθησαν παιχνίδια γνωριμίας σε ομάδες, όπου όλοι οι μαθητές παρουσίασαν τον εαυτό τους και μοιράστηκαν εμπειρίες. Συζητήσαμε για τη σημασία της ενσυναίσθησης, της αποδοχής της διαφορετικότητας και για του αισθήματος της ασφάλειας που πρέπει να παρέχει το σχολείο. Ενθουσιασμός, χαμόγελα και συμμετοχή και άλλων μαθητών από το σχολείο ήταν η επιβράβευση της προσπάθειας όλων. Κεράσματα, δωράκια, ανταλλαγή ηλεκτρονικών διευθύνσεων και υπόσχεση ότι θα βρεθούμε ξανά ήταν το επισφράγισμα της ευχάριστης επίσκεψης.

Υπεύθυνοι καθηγητές :                 Αλεξανδρίδου Ανδρεανή ΠΕ02

                                                         Μουσταφά Μεχμέτ ΠΕ79

Ευχαριστήρια επιστολή της Υποδιευθύντριας του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Ξάνθης

Η ποίηση είναι   σαν   να ανεβαίνεις μια φανταστική σκάλα για να κόψεις ένα ρόδο αληθινό, γράφει ο ποιητής   Τάσος Λειβαδίτης.

Αυτή τη σκάλα προσπαθήσαμε να ανέβουμε και εμείς με τη βοήθεια των παιδιών μας, για να   κόψουμε το αληθινό τριαντάφυλλο που μας περιμένει. Συγκινηθήκαμε,   νοσταλγήσαμε , ταξιδέψαμε, ονειρευτήκαμε όλα εκείνα και για όλα εκείνα που ποιητές Έλληνες και Τούρκοι μας μίλησαν μέσα από το στόμα των παιδιών μας.

Μητρική αγάπη, αγάπη του παιδιού προς τη Μάνα, ειρήνη, ξεριζωμός, γενναιότητα, αλτρουισμός, αξίες   πανανθρώπινες και διαχρονικές που   δείχνουν   πως   μέσα   από   ετερότητες και διαφορετικότητα όπως η γλώσσα και το θρήσκευμα μπορεί να προκύψει σύγκλιση, ομοιομορφία και αγαστή συνεργασία.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους   συναδέλφους   καθηγητές της Ελληνικής και Τουρκικής φιλολογίας, της Πληροφορικής και της   Μουσικής, μα πάνω απ' όλα στους μαθητές, τα παιδιά μας, για την ξεχωριστή βραδιά που μας χάρισαν την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019.

 

                                                   Με εκτίμηση

                                              Η Υποδιευθύντρια

                                      Στεργιανίδου   Ευαγγελία

Πρόσκληση για Μουσική- ποιητική εκδήλωση του Μειονοτικού Γυμνασίου- Λυκείου Ξάνθης

prosklisi1       prosklisi2

Συνάντηση μ' έναν ποιητή

 

Ve sana s?ylemek istedi?im en g?zel s?z:hen?z s?ylememi? oldu?um s?zd?r ? Κι αυτό που θέλω να σου πω, το πιο όμορφο απ? όλα, δε στο 'χω πει ακόμα, γράφει ο Ναζίμ Χικμέτ σε μετάφραση Γιάννη Ρίτσου. Εμείς, την Τετάρτη 3 Απριλίου, είχαμε την τύχη να ακούσουμε και να πούμε μεταξύ μας πολλά όμορφα λόγια. Είχαμε την τύχη να συγκινηθούμε, να γελάσουμε, να σκεφτούμε, να ονειρευτούμε, να μιλήσουμε για την ποίηση, να ακούσουμε ποίηση, να γράψουμε και να μεταφράσουμε ποίηση. Ο γεννημένος το 1983 δραμινός ποιητής Κυριάκος Συφιλτζόγλου επισκέφτηκε ύστερα από πρόσκληση το σχολείο μας και συναντήθηκε με τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, αλλά και με μαθητές άλλων τάξεων που ήρθαν να παρακολουθήσουν τη συζήτηση. Οι ερωτήσεις των παιδιών ξεκίνησαν από την πρώτη στιγμή και δεν σταματούσαν: πότε γράψατε ποίημα για πρώτη φορά, πότε διαβάσατε βιβλίο για πρώτη φορά, πώς γίνατε ποιητής, τι σημαίνει να είναι κανείς ποιητής, πώς γεννιέται ένα ποίημα, τι σημαίνει να γράφεις ποίηση, τι σημαίνει να ζεις με την ποίηση. Οι ερωτήσεις σταματούσαν μόνο για να ακούσουμε κάποιο ποίημα και να ξαναρχίσουν αμέσως μετά. Κάποιο ποίημα του Κυριάκου που το διάβαζε εκείνος στα ελληνικά κι ύστερα το διάβαζαν τα παιδιά σε μετάφραση δική τους στα τουρκικά. Το κάθε ποίημα δύο και τρεις διαφορετικοί μαθητές, ο καθένας τους με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο. Και η ώρα να περνάει γρήγορα κι εμείς να μη θέλουμε να περάσει. Γιατί κανείς μας δεν ήθελε αυτό να τελειώσει. Κι όταν κάποια στιγμή αναγκαστικά τέλειωσε, πάλι στα βλέμματα γύρω, στις κινήσεις, στις κουβέντες μας έβλεπες ότι ακόμα συνεχιζόταν. Στην επιστροφή για Δράμα, έγραψε ο Κυριάκος την επόμενη μέρα, καθώς το τρένο άφηνε την Ξάνθη, σκεφτόμουν πως το πιο όμορφο ποίημα είναι η συνύπαρξη μ' αυτά τα παιδιά!

Ιανουάριος 2025
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

ministy edu link

 

Didexan link

 

SCH link

 

digitalschool link

 

iep link

 

saferinternet link

 

pegausus link

Copyrıghtst Τεχνική υποστήριξη & επιμέλεια: Σοφία Σπυροπούλου ΠΕ86
© 2025. All Rights Reserved.