ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ

  • 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg

homepage icon

 

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.

ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Τι είναι το ψηφιακό φροντιστήριο

Οδηγίες σύνδεσης

Πρόγραμμα από Δευτέρα 20/1 έως Παρασκευή 24/1

 

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025

Διενέργεια προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές του Πυροσβεστικού Σώματος, στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας και υγειονομικών εξετάσεων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, έτους 2025.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2025 με ΑΔΑ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2025

ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ 2025

Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2025

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 2025

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2025

Δ.Τ. Αιτηση-Δήλωση 2025

Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2025

NEA

Ειδικά μαθήματα και τρόπος εξέτασης

Δελτίο Τύπου για το Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο

Γνωστοποίηση Υπουργικής Απόφασης για τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (Ε.Β.Ε)

 

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΦΕΚ Β 5567_114223_Δ2_02_10_24__ΥΑ ΕΝ ΔΙΔ_2024_2025

Υπεύθυνη Δήλωση μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας

ΦΕΚ Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων 2024-2025

Αίτηση Δήλωσης ειδικών μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας 2024-2025

 

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΦΕΚ: Καθήκοντα ψυχολόγων 2024-2025

Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο Υπεύθυνη Δήλωση κηδεμόνα για υποστήριξη από ψυχολόγο 

 

ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΙ

Οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατεύσιμων γεννημένων το έτος 2007

ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024, στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης, πραγματοποιήθηκαν στον άξονα «Σχέσεις μαθητών-μαθητριών» πολλαπλές δράσεις με θέμα: «Οι τέχνες ως μέσο συνεργασίας, έκφρασης και δημιουργίας». Σε αυτές συμμετείχαν όλα τα τμήματα του Γυμνασίου και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας.

Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν αποφασίστηκε να δημιουργηθούν έργα τέχνης που απεικονίζουν τις ικανότητες και ιδιαίτερες κλίσεις των ατόμων με αναπηρία, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και την οπτική των ανθρώπων για τα άτομα με αναπηρία. 

1 2
2 3

Τα έργα τέχνης αποκάλυψαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και ευαισθητοποίησαν μαθητές και καθηγητές για αυτό το θέμα. Άλλαξαν την οπτική τους για την αναπηρία, κάνοντάς τους όλους πιο ευσυνείδητους και ευαίσθητους. Επιπλέον, οι εργασίες τόνισαν την έλλειψη ίσων ευκαιριών στην καθημερινή ζωή και έκαναν τα άτομα με αναπηρία να επαναξιολογήσουν τη θέση τους στην κοινωνία. Τα έργα τέχνης παρουσίασαν τις ικανότητες και τα ιδιαίτερα ταλέντα των ατόμων με αναπηρία και τη σημασία της κοινωνικής ένταξης και υποστήριξής τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ρόλος της τέχνης και της δημιουργικότητας στη ζωή των ατόμων αυτών έγινε καλύτερα κατανοητός και αποτέλεσε εφαλτήριο ώστε να γίνουν προσπάθειες για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης αυτών των ανθρώπων και την ενεργή συνεισφορά τους στην κοινωνία.

4 5

Ομάδα δράσης: Μουμίν Μουμίν (ΠΕ02), Χατζή Αρήφ Χασάν Σεντάτ (ΠΕ04.01), Τουτουντζή Μουσταφά Δογάν (ΠΕ03), Οσμάνογλου Σινέμ (ΠΕ06), Αλή Χαρούν (ΠΕ04.01), Εμήν Μουζαφέρ (ΠΕ03).

 

Μάρτιος 2025
ΚΔΤΤΠΠΣ
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

ministy edu link

 

Didexan link

 

SCH link

 

digitalschool link

 

iep link

 

saferinternet link

 

pegausus link

Copyrıghtst Τεχνική υποστήριξη & επιμέλεια: Σοφία Σπυροπούλου ΠΕ86
© 2025. All Rights Reserved.