Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο μας.
Κατά το τρέχον σχολικό έτος πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης, πολλαπλές δράσεις στον άξονα «Σχέσεις μαθητών-μαθητριών» με θέμα: «Βήματα στην ψυχική έκφραση και ισορροπία». Σ΄αυτή συμμετείχαν πέντε τμήματα του Λυκείου, με τη συνεργασία και τη συνδρομή των στελεχών του Κέντρου Πρόληψης Ξάνθης «ΕΚΦΡΑΣΗ» καθώς και της σχολικής ψυχολόγου.
Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, τα παιδιά ενημερώθηκαν για θέματα εφηβείας, έκφρασης των συναισθημάτων και διαχείρισης του άγχους.
![]() |
![]() |
![]() |
Σκοπός της δράσης ήταν να υποστηριχθούν οι έφηβοι στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, προκειμένου να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ενεργοποιήθηκαν, διατύπωσαν προβληματισμούς κι ερωτήματα, συζήτησαν κι εκφράστηκαν δημιουργικά..
![]() |
![]() |
![]() |
Οι μαθητές και οι μαθήτριες εκδήλωσαν τον ενθουσιασμό τους για τις δραστηριότητες, καθώς και τη μεγάλη τους επιθυμία για την ανάπτυξη στο μέλλον, κι άλλων δράσεων που αφορούν την εφηβεία, αφού είναι η ηλικία που κατακλύζεται από πλήθος αντιφατικών και ιδιαίτερα έντονων συναισθημάτων.
Ευχαριστούμε θερμά τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης Ξάνθης «ΕΚΦΡΑΣΗ» και τη σχολική ψυχολόγο που με την επιστημονική τους καθοδήγηση και ενίσχυση, συνέβαλαν καταλυτικά στην επιτυχή ολοκλήρωση της δράσης.
Η υπεύθυνη ομάδα των καθηγητών/τριών που υποστήριξε τη δράση Μαρία Ανυφαντή (ΠΕ02), Ελένη Κίτσου (ΠΕ02), Ιμπράμ Φεριντέ (ΠΕ04.01), Εμίν ογλού Εμπρού (ΠΕ04.04), Τικμέ Σουλεϊμάνογλου Σουλεϊμάν (ΠΕ02), Οσμάν Σινάν (ΠΕ03).